Khamis, 31 Mac 2011

smk sultan ahmad


Ni sekolah menengah lama aqu.. tbe2 teringat kt sek ni. mklumlah aku blom amek lg sijil spm aku. haha.. da 2tahun tersimpan kt sana. ish2.. Teruk!!! haha.. Da 5 tahun aku study kt sni. bnyak btol pengalaman manis. ish2. susah nk lupa kan ni.. Bersama cikgu2, kwan2.. first2 aku da masuk form1 klas 1PE2.. arabic kelas. best jugak, jumpe kwn2 baru ... aku ngn diorg ni kekal smpai form3.. form4 da kena berpecah kelas. masing2 ikut pilihan kos.. aku duk klas 4SN1. Syok jugak laa... ada kwan baru. kelas pon best!!! time 2 r kenal ngn subjek baru yg payoh2 weh~~ bio, kimia,fizik.. especially ADDMATH. susah beb!! haha...aku stay kt sana smpai form5 ler.. pe2 pon, bnyak kenangan aku kt sana.! seronok n terharu!!!
        
Barisan guru kelas aku..
Form1 : Pn.Syarifah bt Salleh
Form2 : Cik Sarima bt Abdul Hamid
Form3 : Sir Lim Meng Oii
Form4 : Pn.Hasenah Ismail
Form5 : Pn.Noraini Senik

'kami guru malaysia'

ni laa barisan guru stamad yg da bnyak ajar n didik aku selama ni.. TERIMA KASIH CIKGU!! jasamu dikenang selamanya... moga engkau lebih bersemangat mendidik ank bangsa hari ni!!!

dewan tokku paloh

Ni da mcm umah aku da time sek dulu. Dewan ni la tempat aku n geng2 nasyid tiap2 hari berlatih. Adoii... memg best. Teringat zmn kegemilangan nasyid stamad ni.. Bnyak menang daa~~ berbaloi usaha kitorg.
oh dadah pelerah jiwa,
usah ternoda olehnya,
oh dadah perosak bangsa,
pasti diri jauh darinya..
ni laa rangkap pertama lagu aku 'cahaya keinsafan'.. tbe2 teringat ler!!! huhu.. naib johan negeri beb!!!


foyer smksa

ni laa foyer tmpat aku n d geng berkumpul sebelum exam pmr n spm... cg2 bnyak bg peransang kt sini.. sini jugak laa tempat aku berlatih koir 'heal d world'.. thanx teacher mazita....

bangunan blok dedikasi n gemilang

haa.. ni dataran tempat aku kumpul tiap pg... kelas aku kt tingkat4.. penat laa naik trun tangga.. uhh!!

kenangan terindah @stamad with: daus pnjang ,leman ayam, kusheii, effy ngilai, izuddin tebu, kandar current, rijal p.sekati, adam artis, hazwan KK, adie kacang, fakhri ali, amiir taj, azrul azhar, mad nawi, nazirul si tam, nabil skema, pijie playboy!!, alip cute, omar muslim k??... jugak: biah, sueriati, linda paloh xmaju, tirah comell, najihah asmaradana, zaharah bussnesgirl, dayah kecik, nik aisya, fatin awan, liyana, fatihah skndal md.din, ummu pemalu, farah, ain rock!!, aenaa, hana gg, fatin, tehah gosip, nisah, eja, nadiraa, azreen, n lain2... 

rindu you ols!!!!!!


0 comments:

Catat Ulasan