Khamis, 31 Mac 2011

bday abah n mak!!~~syok habes!!

5 mac- bday mak aku, mahani bt ismail!!!
28 mac - bday abah aku, azmi bin abdul ghani !!

ni aku sambut bday diorg ni 28mac laa.. lmbat skit. aku cti time tu.. cti 3minggu lol.. meriah jugak sambut bday mak n abah aku ni. da lma xsambut... walaupan, ada aqu n ina je kt umah,.. pe still da best. Ina n aqu kongsi beli kek ni. mahal jugak. tp, berbaloi laa, nk senang kan hati diorg ni.. huhu!! kepada adik bradik aku yg lain.. dunt jeles erk!! haha.

                                          ni kek chocolate mak n abah!!!
                        aku yg snap gmbar ni guna kamera baru wani!!

                                            bday siapa lak ni!! haha

aku harap.. mak n abah pnjang umur.. n bahagia selalu dunia n akhirat!!! aaminn!!!!

0 comments:

Catat Ulasan