Khamis, 31 Mac 2011

kenangan @Kolej Matrikulasi Perak (KMPk)


logo KMPk Gopeng,Perak D.R

Matrikulasi~~ terkenal dengan kehebatan nya kan.. bukan senang nk masuk.!! huhu. p kt sini bukan aku nk bangga dapat masuk matrik ni, cma, rasanya kt mana2 tempat belajar sama je.. Yg penting, selesa n tempat tu dapat bg inspirasi kt kita untuk trus berjaya. First2, dapat tawaran sini, takut jugak. yelaa, perak ni jauh kan!!! p, kt sana ada n izuddin. So,happy n semangat nk sambut tawaran tu sb ada kawan baik aku ni. hihi.
Time daftar tu, terpegun jugak tgok ada matrik kt kwasan pedalaman cmni. Ish2, GOPENG ni pekan kecil daerah kinta. so, xde laa maju sgt. jarak nk outing pon jauh. Susah Beb!!!! 


wah2. posing maut. cm banduan penjara dowh. haha

Gambar ni dsnap time first day kt KMPk ni. Wajib pakai baju berlambang matrik tu. huhu. skema ckit time tu. yela kn, rambut pon pendek baru lepas habis PLKN.


pemandangan dari atas bukit..

Matrik ni memg besar n luas. Jenguh jugak aku n jalan2 pusing kawasan ni. ish2. Padang dia pon da besar cm stadium baru Terengganu daa.. Orientasi yg memenatkan sb memaksa aku lari turun naik tangga. letih sungguh lee. 


anjung siswa.. pusat It pelajar

Erm2. ni laa tempat aqu n izuddin selalu lepak lepas n sebelum kelas tuk search internet. Sempat gak layan E-mail n myspace. huhu. free katakan. lgpon, xramai suka lepak sini. Masing2 suka tidow lepas kelas (hobi aku sekarang).. erhhh!!


 Bangunan kelas dan library

Ni laa bangunan utama KMPk law xsilap aku. Library kt tingkat paling bawah tu. Lab plak kt hujung.


dewan kuliah

Kt cni bnyak gak dewan kuliahnya.. so, berbelit2 laa law nk cari Dewan kuliah law xbawa jadual kelas. Silap2, leh tersilap masuk klas org cm yg pernh terjadi kt aku n kwn2.. kelakar!!! malu seot~~



bangunan kolej dekat opis


library

Library ni memg luas. Ada 2tingkat semuanya.. erm2.. Bnyak buku rujukan kt cni. Sini laa tempat aku study ngn izuddin. siapkan assgnment laa, kacaw kwan2 laa... haha.

Tapi~~~ aku hanya stay kt sni xsampai 2bulan je.. tbe2 dapat tawarn SPA (juruxray).. so, aku keluar laa ngan hati Gembira.. haha!!!



0 comments:

Catat Ulasan